פתיחת תיקים ברשויות

אולי יעניין אותך גם..
יצירת קשר

תוכן עניינים

המשרד מתמחה בפתיחת תיקים ברשויות המס לרבות:

​פתיחת תיק לעצמאי

פתיחת עסק (עוסק מורשה / עוסק פטור) במס הכנסה לרבות תיק ניכויים במידת הצורך, במע"מ ובביטוח לאומי.

פתיחת תיק לחברה

במס הכנסה לרבות תיק ניכויים במידת הצורך, ובמע"מ.

פתיחת תיק לשותפות

במס הכנסה ובביטוח לאומי לשותפים, ובמע"מ לשותפות.

​בין אם אתה רוצה להיות עוסק מורשה, ובין עם ברצונך להיות עוסק פטור או חברה, מומלץ לפתוח את התיקים השונים ברשויות המס באמצעות איש מקצוע, מאחר ולאופן פתיחת התיק השלכה משמעותית על המשך פעילותו של העסק הן מבחינה עסקית והן מבחינה מיסוית.

​על העוסק המורשה או העוסק הפטור, לקבל החלטות משמעותיות כבר בתחילת הדרך לרבות בחירה ביישות המשפטית המיטבית מבחינתו לצורך התאגדות (האם כחברה ,האם כשותפות ?),

האם כעצמאי יחיד ? ואם כן החלטת כעצמאי, האם להיות עוסק פטור או עוסק מורשה? כיצד יש להירשם במוסד לביטוח לאומי? על מה לשים דגש בפתיחת תיק במס הכנסה ?

​כמו-כן, יש לראות בפתיחת תיק עוסק מורשה או עוסק פטור, ובחירת צורת ההתאגדות – כתכנון מס מקדמי ,שישליך באופן ישיר על המסים שישלם בעל העסק בהמשך הדרך. לפיכך, מעבר למילוי טכני של טפסים ,יש השפעה מכרעת לייעוץ בבחירת התיק הנכון.

​במידה ואתה מחפש רואה חשבון בקרית גת, רואה חשבון באשקלון, רואה חשבון בקרית מלאכי, רואה חשבון בשדרות, רואה חשבון באשדוד או רואה חשבון בכל מקום באזור הדרום – משרדינו יוכל לפתוח עבורך תיק ברשויות.

לקבלת מידע וקביעת פגישת ייעוץ בחינם ללא כל התחייבות בנושא של שירותי פתיחת תיקים ברשויות, הן לעוסק מורשה, והן לעוסק פטור או חברה בע"מ – התקשר –  073-725-1559 או השאר פרטים מטה.